torsdag, januari 24, 2008

En riktig fixardag

Tyger och annat från Ikea


Mucho "magasän" :-)

För två veckor sen så backade grannen in i min bil och det är jag väldigt glad för, hi, hi! Det visade sig att han jobbar med bilar och därför erbjöd han sig att fixa det som var skadat + en helrecond eller vad det heter. Bilen är som ny, både ut och invändigt, så fräsch att jag knappt ville gå in med skorna på! Men iallafall, det var roligt att vara ute och köra idag.

Jag sa till honom att vi har en bil till som han gärna får köra på :-)

Har hunnit med en hel del idag, Mödravård, frisörbesök, shopping i tygaffär och en sväng till Ikea så nu skall det sys för glatta livet, tyvärr var det många av deras nya tyger som var slutsålda redan så jag får återkomma senare. Köpte även ett skötbord och lite annat ditt & datt.

Jag undrar när jag skall hinna läsa alla mina "magasän"? På mitt jobb har vi hand om tidningsåtervinningen och folk slänger sina tidningar nästan direkt, så nu har jag bett Rebecca, min vikarie att samla ihop ett gäng till mig då och då........tack så mkt!!

Nä, nu måste jag åka och hämta vovven.................vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!