onsdag, januari 23, 2008

Scary Kungsparken

Platan


Visst är trädet kul med sina kulor!


Helikopter där uppe!!

Igår när jag promenerade i Kungsparken och fotade fina träd så upptäckte jag att det cirkulerade en helikopter precis ovanför mig en bra stund, en aning läskigt med tanke på att dom letade efter postrånarna, jag blev skraj och skyndade tillbax till bilen som jag parkerat vid Stora teatern.

Det knäppa var att jag inte blev så rädd för min egen skull utan för att någon skulle komma och sno min kamera och Tinas 40-års present!

1 kommentar:

  1. det är rolig vad man har för tanker ibland... men jag brukar också vara lite rädd för min kamera, när jag är ut och fota...
    Du har fått en award från mig, eftersom jag verkligen gilla dit sätt att fota:
    http://eriksdaljojanna.blogg.se/

    Tack för att du visa vad du gör.
    Johanna

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!