måndag, februari 25, 2008

Tillbax på BB igen.......

Sitter vid världens långsammaste dator på sjukhusets bibliotek.

Vi får stanna här i 1-2 dygn till pga gulsot, nu ligger lilla Nils i solarium och jag har jätte-jätte-tråkigt, som tur är verkar bäbisar tycka det är rätt mysigt där så jag får låna med mig en packe tidningar och sitta bredvid och titta på.

Det var härligt att vara hemma några timmar i alla fall. Tiger och Stanly var alldeles till sig, Tiger blev barnslig och ville sitta i knät och titta på Nils hela tiden, helst med hela nosen intryckt i ansiktet på honom men Stanly såg skeptisk ut, någon liten varelse hade ju snott hans favvo-matte...inte bra.

På återseende, nu måste jag skynda mig upp igen....

1 kommentar:

  1. GRATTIS till en söt liten gosse!!!!
    Hoppas ni får komma hem snart...

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!