tisdag, mars 04, 2008

Tisdagstema - fritid

På min fritid gillar jag att fotografera!

12 kommentarer:

  1. Som jag då :-)
    Ha en fortsatt bra tisdag !!!

    SvaraRadera
  2. Härligt att fota. Vilken läcker bild. Var är den fångad? Gammal skylt, "överskrift" (mmm. morgonafasi )

    Har bebisen kommit hem nu?!
    Vad blev det?

    GRATTIS!

    Kram
    Cattis

    SvaraRadera
  3. Herlig tolkning av interessen din!

    SvaraRadera
  4. Hej! hittade hit via tisdagstema och faller pladask. Så fina bilder! Nu vet jag vad jag mer kan göra på min fritid. (Kika in hos dig.) ;D

    SvaraRadera
  5. Hej hej!

    Huset finns i Fritsla, en liten ort söder om Borås, finns mycket fint att fota där!

    Cattis - Ja nu har Nils kommit hem och vi har det såå mysigt!

    SvaraRadera
  6. Läcker bild! Foto i dubbel bemärkelse :)

    SvaraRadera
  7. Som mig då och många andra i bloggvärlden.....

    SvaraRadera
  8. Fotointresset lär inte minska nu när du har ett "färskt" motiv att följa...Grattis till grabben!

    SvaraRadera
  9. passande bild till dina interesse...
    tack för tipset med julros, ska snart plantera ut den. Måste jag vänja den???
    Jag gilla också dina "färn-bilder" hur gör du att du få 2 bilder bredvid varan??? jag är lite nybörjare här med bloggar osv... tacksam för tips.
    jätte fina bilder du har.
    Johanna

    SvaraRadera
  10. Märks på dina bilder att det är ett fritidsintresse! De är fina!

    SvaraRadera
  11. Vilken bra bild! Ja, att fotografera är kul, och du är så duktig, alla dina bilder är sååå fina! Speciellt de från havet....

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!