söndag, maj 25, 2008

Utmanad...

...av liten syster yster

För 5 år sedan....
2003 hade vi bott i Onsala 1 år, jag slutade på Posten efter 20 år och planerade mitt nya liv som trädgårdsmästare, vi gifte oss i Paris.

För 3 år sedan....
Stormen Gudrun var elak och blåste bort hela mitt växthus, vi byggde upp ett nytt och dessutom byggde vi ny veranda. Blev husse och matte till Tiger.

För 1 år sedan....
Blev jag gravid med Nils. Gjorde en stenläggning runt garaget på ca 100 m2. Byggde om vårt garage. Våran kisse Sten blev påkörd

För 3 månader sedan....
Föddes Nils

Igår....
Var det jättevarmt, vi grillade och hade det jättebra

Idag....
Hälsade min kusin Charlotte och hennes man på, vi har haft en härlig dag vid stranden, i trädgården och på altanen med grillad kyckling och ugnstekt potatis

Imorgon....
Har jag inget planerat men en långpromenad med Nils och Tiger blir det iallafall.

Om 1 år....
Är jag fortfarande föräldraledig och trivs förträffligt med det, hemmafru - jajjamensan!

Skickar utmaningen vidare till soffy

1 kommentar:

  1. Oj, så kul! Nu måste jag fundera ett tag...
    Kul att läsa om ditt liv!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!