söndag, juli 06, 2008

Skagen över dagen














Vi har som tradition, jag och Max att alltid åka till Skagen på hans födelsedag, vi började nog när han fyllde 6 eller 7 år, första åren åkte vi tåget upp från Fredrikshamn och sov över men nu brukar vi ta bilen, ibland har mormor följt med och i år var Nils med. Så fort vi kommer hem så börjar Max planera för nästa år och jag tycker också det är en av årets höjdpunkter.

Det är så härligt i Danmark, så mycket roliga människor och djur att titta på och framför allt alla stenar...även Max är stengalen och ett par stycken åker alltid med hem i fickan (eller påsen :-)

Värmen igår var ohygglig, vi hade parasoll med oss och jag tog ett dopp i gamla Skagen. Läsk och glass i stora lass, Nils smakade glass för första gången och blev lycklig.

1 kommentar:

  1. Låter saom ni hade en toppenresa och vädret var som hemma ser jag :-)

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!