måndag, augusti 25, 2008

Ris å ros


Ja det är sannerligen synd om människorna en gång till!!



Max kunde inte vara med på gymnastiken idag för när vi var hos mormor igår kom det en galen ungdomscyklist i en brant backe och cyklade rätt in mellan oss och barnvagnen och där var det bara ca 30 cm mellan, cyklisten och Max flög i backen och Max slog sig i armen och ryggen.


Jag skällde ut cyklisten när han låg där i backen och frågade va fan han höll på med och då sa han att han hade tänkt att bromsa men glömde visst av det och när jag frågade varför han inte "plingade" så sa han att han inte hade nån "plinga"....och visst glömde av att ropa!!!

Men HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!

Ingen hjälm hade han heller!

2 kommentarer:

  1. Men vilket pucko! Hoppas att Max kryar på sig!

    SvaraRadera
  2. Såg dig hos Woopsiecrazy och kikar nu runt hos dig.

    Men hu, både ryggen och armen, stackarn! Även om det går över hoppas jag han ändå kan känna att han inte behöver vara skräckslagen för cyklar i raketfart med dårar bakom styret!
    Var med om något liknande nu ikväll fast utan personskador. Sonen o jag var ute på hojen, körde i ett småsamhälle där uppenbarligen all form av trafikvett inte existerar överhuvud taget. En värstingbil blinkade inte när han skulle svänga, men jag hann se det i god tid, så långt väl om det inte vore för att han genade över korsningen och kom därmed på min högra sida istället för den vänstra *morr*. Ja ja bra gick det iallafall.

    eftersom mitt ps inte är sams med vår nya dator får jag försöka komma ikapp i kursen när jag fått till det. Njuter av andras bloggar under tiden. Gillar dina fina foton på samma motiv under flera månader skarpt!

    Må så gott//
    Lian

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!