måndag, februari 23, 2009

1-års kalas

nilse 1 år
hjälpredor
Ett gäng hjälpredor är ett måste när man skall blåsa upp så många ballonger!

flying
Johanna
Storasyster Johanna

Jossan
Storasyster Josefin

kollar
Ella, Johanna å Evelina tittar på när Nilse öppnar paket

Vem är du?
Världens finaste paket med en "hopp-ren" i - den var god att gnaga på!

Jossans blåbärstårta
Jossan bakade blåbärstårta!

Vilka härliga kalas vi haft i helgen, både på lördag och söndag med massor av folk, Nilse fick så fina presenter och nu på morgonen har han lekt med allihop sittandes i ett hav av ballonger.

Nilse hälsar och tackar för alla besök, presenter och hälsningar - KRAM KRAM!

Nu börjar ett nytt spännande år, mycket kommer att hända och vi ser fram emot våren när vi kan börja upptäcka världen lite mer utomhus.

4 kommentarer:

  1. Vilket kalas! Hoppas att jag kan få ett likadant när jag fyller år... eller är ballongdjur ute när man fyller 30?

    Han är hemskt söt din Nilse. En gullig ettåring!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Åh, vad ljuvliga bilder. Som vanligt... Det ser verkligen ut som ni hade ett fantastiskt kalas. Jag tar med mig lite inspiration härifrån till 1årsdagen i juni i detta huset :)

    SvaraRadera
  3. Det verkar ha varit ett höjdarkalas. Du är så duktig att dokumentera också, jag lyckas alltid irra runt och göra allt utom att fånga ögonblicken med kameran.

    SvaraRadera
  4. Grattis Nils på 1-årsdagen!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!