tisdag, februari 10, 2009

Voff

3 kommentarer:

  1. Du har något att hämta hos mig :)

    SvaraRadera
  2. Sötaste Tiger. :)

    Ja, vi kanske har setts! Det bor en annan boxer där ett par hus ifrån 52:an och det var Bobs ärkefiende, haha. Jag vet inte varför men han gillade verkligen inte den hunden. Personligen tyckte jag att boxern var underbar men terriern höll helt enkelt inte med. Han bestämde sig vid första mötet på ungefär 100 meters avstånd att helt enkelt inte tycka om honom. Han drog och slet, skällde och morrade medan boxern stod och viftade på lilla svansen och såg förvånad ut. Jaja, en terrier är en terrier.

    Jag är också en sån där som säger hej till nästan alla jag möter. Tur är väl det för här vi bor nu så blir folk riktigt förnärmade om man inte hälsar. Alla känner alla på lilla Hälsö. Eller alla känner oss och vi känner inte många ännu. ;)

    SvaraRadera
  3. Hihi. Tiger... Min Boxer favorit på webben... Har ju aldrig träffat honom, men jag e säker vi hade kommit överens...

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!