fredag, juli 17, 2009

JIPPI!

ranka

Sommaren är räddad!

Jag har tidigare varit hos tandläkaren vid några tillfällen pga kraftig tandvärk - nädå, dom såg ingenting men idag stod jag inte ut utan ringde akuttandläkaren i KBA som... VOILA...drog ut kindtanden eftersom det var ett görstort hål och den var utom all räddning, hur märkligt är inte det att min ordinarie tandläkare missade detta och tandläkaren idag såg direkt hur det var fatt.

Tanden var skitful och det är inte konstigt att jag haft så ont så jag nästan dog...men nu är den borta och jag känner mig SÅGLA SÅ GLAD!

Sen när jag var på COOP så fick jag inte köpa jordgubbar eftersom det fattades 2 kronor - NIXPIX för det hade chefen sagt...men då kom en trevlig man och gav mig 2 kronor så jag kunde köpa mina härliga jordgubbar...VA!

TREVLIG HELG!
/Infing

2 kommentarer:

  1. GRATTIS till förlusten då! Ffa förlusten av smärtan...
    Sådana jordgubbsmänniskor är verkligen fantastiska.

    Personal på COOP som du kanske spenderar tusentals kronor på under ett år osså detta för två kronor, jag blir galen. Då var det bättre bo i en småstad. Där kunde man handla för flera tusen och betala senare!

    SvaraRadera
  2. Jag kunde gott fått dom 2 kronor billigare...dom va änna mosiga!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!