söndag, december 27, 2009

Min julklapp!

julklappen
70-300 mm! :-) Nu kan jag fota hägern på stenen och annat som befinner sig långt bort!

foto
Vi var lite sena till julmiddan och när vi kom fram så hade dom redan en förklaring till varför...Carina stannade väl och fotade nånstans HA HA!!

...gissa hur rätt dom hade! FOTO-huset i Fritsla!

Vi är lite trötta idag, julen har varit lång och vi har åkt runt till nära och kära och firat, borde egentligen varvat ner så här sista dan men vad gör vi då??

...jo, vi börjar röja och rensa ur våra 4 stora kattvindar (vindsutrymmena under snetaken), tänkte att det kan väl vara bra!?

Avslutade kvällen med varsin go Gin & Tonic....väldigt go är den!

Imorgon kommer elektrikern och han kommer inte bli så glad, risken finns att delar av taket måste plockas ner igen (gipsen), men hellre det än att jag skall gå och sura för fel kontakter resten av livet.

Hoppas ni alla haft en härlig jul! Kramar

5 kommentarer:

  1. ååh! jag fick ett 55-200mm! :D jag fotar ALLT! :) ahah

    SvaraRadera
  2. Åhhh vad fin!! Jag vill också ha!

    SvaraRadera
  3. Asså, objektiv kan man aldrig få för många av. Själv fick jag ett stativ (tjoho)!

    SvaraRadera
  4. Hihi, det där huset stod jag och terriern och beundrade på slaskiga juldagen innan vi gick ner till skolans fotbollsplan och sparkade boll. Mina föräldrar bor på Nyhemsvägen ett par hundra meter därifrån, alldeles bakom kyrkan.

    God fortsättning på er!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Å mina svärföräldrar på Furåsv...va lustigt!

    Visst är huset fint! Gillar att ingenting är fixat!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!