söndag, maj 09, 2010

Malmö

malmö 1
to
malmö 2
byggfabriken
malmö 3
malmö 4
1871

Vi har varit på weekendresa och det är första gången jag var i Malmö på riktigt, det fanns mycket fint att se, synd bara att det var så fruktansvärt kallt, mössa och 4 tröjor + jacka...ändå frös jag ända in i märgen.

På vägen hem kollade vi in Jakriborg utanför Malmö och sen Båstad en sväng, bara för att det är så fint!

När vi kom hem igen så sken solen!

Tack Johanna & Co för att ni tog så väl hand om allt härhemma!

6 kommentarer:

  1. Mycket klotter i Malmö?
    Du ser så cool ut i den snygga mössan.

    Ja jädrans va kallt det är. Dock har jag och sambo suttit på träbankar i en idrottshall både lördag och söndag för att se på våra döttrar som spelar handboll. Träsmak var ordet

    LiseLotte

    SvaraRadera
  2. Gillar Tulpanbilderna!!!
    Malmö är en vacker stad men du var ju fasligt med klotter du hittat!!! Bor i HBG som ligger bara 5 mil från Malmö så det är ofta man är där...Kul att se någon annans vinkling på staden!

    SvaraRadera
  3. Ja, det var väldans va mycket klotter det blev ha ha!

    Tyckte mest att jag fotad blommor och sånt, men klotter kan vara fint (fast så kanske man inte får säga?)

    SvaraRadera
  4. Kia´s vinkast10 maj 2010 kl. 08:53

    Hoppas att tulpanerna fortfarande blommar nästa helg, då skall jag dit och träffa Gunnel C....
    Var det svårt att hitta till byggfabriken?
    Härligt att ni kom iväg trots sjuk son och hund !

    SvaraRadera
  5. Wow! Jag blir alltid så imponerad av ditt sätt att se och sätta samman färger och former. Snyggt! Låter som en rätt skön helg, trots det kyliga vädret. Man undrar ju var våren tog vägen!!!

    Kul att du hittat till mig och tack för kommentar :)

    SvaraRadera
  6. Fina bilder! Så vackert med alla tulpaner denna årstiden. Fast lite varmare borde det vara! :-)

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!