lördag, maj 08, 2010

Utsikt från sjätte våningen

6 kommentarer:

  1. Hehe, ruff neighbourhood hihi...
    Härligt med iPhone eller alla mobiler och folk som kan hantera de. De är på något vis förbi "att bara ringa på", bevisligen....

    SvaraRadera
  2. Va fränt!

    Idag har vi bl.a gått in i Slottsträdgården och "träffat" Tarek från trädgårdsfredag!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig trädgård du har! Roligt att de kom och gjorde ett reportage hos er. Gillar dina bilder massor. Hade min kamera på lagning många veckor så jag förstår dig precis man saknar den verkligen mycket, som en vän!
    Kram Tin

    SvaraRadera
  4. Parkeringshuset Anna?

    SvaraRadera
  5. Tack Tin! :-)

    stilok; japp, det stämmer...en massa fräck graffiti runt hela parkeringshuset!

    Det blir inte alltid som man tänkt sig, min kära man blev plötsligt sjuk med hög feber så jag har varit ute ett par timmar och gått och gått...runt minst halva Malmö, det finns mycket fint att se. Vi hoppas att morgondagen blir bättre.

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!