fredag, augusti 27, 2010

Äntligen helg!

segelbåt

Nu skall jag fredasmysa lite och packa inför helgen, imorgon åker jag ner till Skåneland, till kusin Charlotte, jag skall hjälpa henne i morgon på Sofiero - den stora trädgårdsfesten.

Vi skall stå i ett tält och sälja fina saker, ni som bor i närheten kan ju kika förbi och säga hej och shoppa lite! :-)

Butiken heter Charlottes butik och vi har gröna t-shirts på oss så att vi syns.

Alltid när jag åker dit så blir jag helt uppspelt, så mycket inspiration och mysiga saker så jag nästan bubblar över, förhoppningsvis hinner jag fota en massa också!

Håller tummarna för vackert väder också!

Tråkigt är tyvärr att jag bitit sönder en kindtand till, men det skiter vi i några dar...för nu skall jag ha kuuuuuul!

Trevlig helg allesammans - hoppas vi ses i HBG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!