fredag, december 10, 2010

Cool kille

cool

...lägg märke till tampen som är fastknuten i hörselskydden, den sitter även fast i en stol + Tiger.

När husse kom hem så hörde vi hur Tiger satt och pep i vardagsrummet, då satt han fortfarande fastknuten i stolen efter en bra stund, hade ingen kommit till undsättning så hade han suttit där ännu...han gör liksom inget väsen av sig (om det inte kommer älgar förstås :-)

Det är inte första gången Nilse knutit fast Tiger, vi har hittat honom bakom och i garaget fastknuten i nåt rep eller snöre flera gånger.

8 kommentarer:

  1. Visst är han cool!:) Men stackars Tiger...

    SvaraRadera
  2. Undrar vad det ska bli av den killen när han blir stor tro....lejontämjare kanske??

    Ha en fin fredag/caja

    SvaraRadera
  3. Han kan det där med att komponera ihop huvudbonader din lille kille. Men Tiger tycker jag också synd om. Tänk vad djur är tålmodiga ändå vad gäller barn.

    SvaraRadera
  4. Jag ler varje gång jag ser denna söta lille pillemariske kille med alla sina härliga utstyrlsar och små söta upptåg och han påminner så himla mycket om mina egna som nu inte är så små längre....15...12 och så har vi den lille skiten som nyss fyllt 6 och kan ibland vara som Nilse...därför ler jag stort för att det tror jag ni gör med när ni ser hans kreativitet.
    Svärmor och svärfar hade med en hund innan som aldrig sa ifrån, kunde sitta instängd i sovrummet en hel kväll för att nån råkat dra igen dörrn av misstag. När vi undrade var hon var och letade upp henne blev hon överlycklig när hon blev upptäckt och viftade på svansen och såg blank ut i ögonen att någon kom ihåg henne till slut.
    Härliga de där små busliven och husdjuren!
    Carina

    SvaraRadera
  5. Himmel alltsa va Ni ar lika Du och Nilse !!

    SvaraRadera
  6. Nilse ÄR min Idol, så är det bara!!!!!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!