söndag, december 12, 2010

Pepparkakshus

...litet och lite halvdant men jag är så nöjd ändå!

pepparkakshus3
Det luktar pepparkakor i hela huset och jag börjar få lite julstämning!

pepparkakshus1
pepparkakshus2
Fönsterrutor av gelatinblad!

pepparkakshus4

Vi har haft en riktigt mysig 3-advents-helg med en massa god mat, brasa, utflykt till Utholmen med filt, varm choklad och bullar, så har jag och Nilse bakat pepparkakshus och Max har varit på Frölundamatch både i veckan och igår.

Tiger har dragit Nils på pulkan och gissa om det gick undan!

5 kommentarer:

  1. Oj vilket gulligt hus ni har snickrat till idag;-D

    Kram/caja

    SvaraRadera
  2. Är det en liten strandstug/badhytt? Den är säkert god.

    SvaraRadera
  3. Ser gott ut, undrar hur länge de dröjer innan godiset är borta.
    Har stjärngossarna bjudit Lucian på frukost kaffe ?
    Tack för att du hjälper mig med teknikproblemen.

    SvaraRadera
  4. Ingen kaffe på sängen idag, men det fixade lucian själv! :-)

    Imorse blev jag skraj när jag kom på att Nilse var själv i köket, jag rusade dit övertygad om att han snodde godiset på huset...men det var bara legot han skramlade med!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!