lördag, januari 22, 2011

Träd

träd
bakom tall och gran
...bakom tall och gran

2 kommentarer:

  1. Vet du...jag bara älskar dina bilder!!! Du förmedlar verkligen med känsla!

    jag har ju också försökt mig på att göra en fotoblogg...som alldeles ny i fotovärlden är jag nöjd och gillar mina bilder, annars hade jag aldrig gjord den...men ni som är vana och duktiga fotografer...vad tycker ni om amatörer?? En liten undran jag har bara...

    Blir glad om du vill kolla in Carina, du är välkommen www.photobycaja.blogspot.com inget tvång..det hade bara varit roligt att få kritik av någon som verkligen KAN. Och du...jag blir inte ledsen om du ser fel...det är de man lär sig på...

    Ha en fin lördag/c

    SvaraRadera
  2. Åh...tack för fin kommentar...rodnar lite blygt...

    jag trodde faktiskt att du var fotograf, ärligt alltså!! Mina foton redigerar jag aldrig...måste man det? jag känner för att lägga ut dem som jag skapat dem, är det fel att tänka så?

    Mycket att lära är det..men roligt, roligt ;-)

    Kram/caja

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!