lördag, februari 26, 2011

Kvarnträdgården i Anneberg - Kungsbacka

Eller Alafors kvarn som den egentligen heter.

maja högt upp i kvarnen
Maja högt däruppe i kvarnen!

våg
korgar
bron vid kvarnen

Spännande grejer på gång... Maja och Anette flyttar in i kvarnen som har premiär nästa söndag den 6 mars!

Jag var där idag och smyg-hälsa-på när dom städade och gjorde fint.

Här kommer det hända spännande saker månitro, för mer information se länkarna ovan!

Kreativa människor och inspirerande miljörer är det bästa jag vet!

På invigningen tänkte jag ha en liten mini-utställning med mina foton, kul att visa upp dom i en sådan härlig miljö.

Välkomna på premiären som sagt var, redan nu är det över 80 anmälda!

1 kommentar:

  1. Så fina bilder! Jag ser ju helt galen ut. På ett kul sätt. Det var mysigt att ha dig på besök. Kram.

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!