fredag, maj 06, 2011

Lisebergs trädgårdsdagar

lisebergs trädgårdsdagar 2011

Här har jag varit idag och av nån underlig anledning så gick jag bara rätt in utan att betala och ingen sa nåt :-)

Sen fick jag en jättestor baguette i Ikeas monter...helt gratis eftersom jag sa att jag var vrålhungrig :-D

Det var en del fint och jag köpte den fina keramikvasen med sländor på, lite vita blommor, trädgårdshandskar, magasän, en skylt...sen tror jag inte det var mer.

Nu skall jag förbereda för kvällens fredasmys, tror det blir lite grillad kyckling med sallad och dressing i pitabröd!

Ha en trevlig kväll...det skall vi ha! ;-)

2 kommentarer:

  1. Låter som en kanondag som avslutas lika bra :) Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Åh tack för tipset! Skall definitivt försöka hinna dit- jag bor ju nästan granne med Liseberg! Kram Linda

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!