söndag, december 18, 2011

4 advent

max och nilse köper gran julgranen och stjärnan

Vi har gjort juliga saker i helgen som t.ex köpt och klätt vår julgran och så har vi gjort egen korv för första gången, dom blev riktigt goda och nu är jag sugen på att göra massa olika korv med mycket smak som vitlök och chili t.ex.

Max och Nilse är ju för roliga när dom klär granen, jag sa till att inte hänga allt på samma gren...det gör vi inte heller säger Nilse, det är ju långt emellan!

5 kulor, 5-10 cm ifrån varandra :-)

Jag fick flytta om lite i smyg så nu är vi alla nöjda!

2 kommentarer:

  1. Där ligger jag då i lä - egen korv känns som överkurs för mig (men jag skulle säkert gilla att äta den)! Mysiga bilder som vanligt! :-)

    SvaraRadera
  2. Tack :-)

    Det största problemet med att göra korven var att min man hade ryggskott och sen att det blev så otroligt mycket disk, annars var det inte så svårt.

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!